Τέλος από το ΜEGA η Φαίη Σκορδά;

November 26, 2025

Τέλος από το ΜEGA η Φαίη Σκορδά;


Διαφ.

Παρά τα μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης της πρωινής ζώνης, το Mega συνεχίζει να στηρίζει ακλόνητα τη Φαίη Σκορδά, καθώς τα εμπορικά έσοδα της εκπομπής παραμένουν εντυπωσιακά υψηλά. Η πραγματική μάχη, όπως αποδεικνύεται, δεν δίνεται στις μετρήσεις της Nielsen αλλά στο ταμείο του σταθμού.

Διαφ.

Η αντίφαση τηλεθέασης και κερδοφορίας

Το Mega μπορεί να «τραβάει τα μαλλιά του» με τις επιδόσεις της εκπομπής Buongiorno σε επίπεδο τηλεθέασης, ωστόσο την ίδια στιγμή μετρά καθημερινά σημαντικά χρηματικά ποσά από τα εμπορικά πακέτα. Όπως προκύπτει από ασφαλείς πληροφορίες του ρεπορτάζ, η καθημερινή απόδοση της εκπομπής φτάνει ακόμη και τα 60.000 ευρώ σε έσοδα από διαφημίσεις, ένα ποσό που χαρακτηρίζεται σχεδόν άπιαστο για τα σημερινά δεδομένα της πρωινής ζώνης. Έτσι, ενώ η τηλεοπτική εικόνα «φωνάζει βοήθεια», τα οικονομικά δεδομένα «ουρλιάζουν … επιτυχία». Ο σταθμός, παρότι δυσανασχετεί με το πλήγμα στο prestige του, δεν δείχνει διάθεση να πειράξει τη «μηχανή χρημάτων» που έχει στα χέρια του. Τα μεγαλύτερα brand names συνεχίζουν να επενδύουν σταθερά στην εκπομπή, επιστρέφουν με νέα συμβόλαια και αποδέχονται χωρίς ιδιαίτερες αντιρρήσεις τον διπλασιασμό των τιμών σε σχέση με πέρυσι, καθώς το target group της εκπομπής παραμένει υψηλής αγοραστικής δύναμης.

Διαφ.

Η Σκορδά ως εμπορικό brand και το ιστορικό της σύγκρισης με τη Μενεγάκη

Διαφ.

Η Φαίη Σκορδά, ανεξάρτητα από τα ποσοστά τηλεθέασης, παραμένει ισχυρό εμπορικό όνομα. Οι διαφημιζόμενοι δεν επενδύουν στην εκπομπή για τις επιδόσεις της στην τηλεόραση, αλλά για το βάρος του προσώπου. Το φαινόμενο αυτό θυμίζει έντονα την εποχή της Ελένης Μενεγάκη, που επί χρόνια αποτελούσε το απόλυτο «χρυσωρυχείο» της ιδιωτικής τηλεόρασης, με τους καναλάρχες να τη χαρακτηρίζουν τον Μίδα της τηλεόρασης, αφού ό,τι άγγιζε μετατρεπόταν σε κέρδος. Σήμερα, το Mega δεν θέλει να θυμάται την οικονομική «χασούρα» από τη συνεργασία του με τη Μενεγάκη, όταν το μοντέλο ήταν σχεδόν συνεταιρικό, με μοίρασμα 50% στα εμπορικά κέρδη. Στην περίπτωση της Σκορδά, τα δεδομένα διαφέρουν ριζικά: η παρουσιάστρια λαμβάνει μόλις το 10% από τα εμπορικά της εκπομπής και αμείβεται σε πολύ χαμηλότερη μισθολογική κλίμακα σε σχέση με την προκάτοχό της. Για το Mega, αυτό μεταφράζεται σε καθαρό οικονομικό όφελος, με καθημερινή ροή «ζεστού» χρήματος χωρίς τις παλιές βαριές υποχρεώσεις.

Διαφ.

Το οικονομικό όφελος υπερισχύει του prestige

Η γκρίνια στο εσωτερικό του σταθμού για τα χαμηλά νούμερα παραμένει έντονη και το πλήγμα στην εικόνα ενός «premium» καναλιού δημιουργεί εύλογους προβληματισμούς. Ωστόσο, όταν η διοίκηση καλείται να ζυγίσει το brand image απέναντι στο οικονομικό αποτέλεσμα, η πλάστιγγα γέρνει ξεκάθαρα υπέρ της Σκορδά. Για τον σταθμό, τα νούμερα στο ταμείο αποδεικνύονται ισχυρότερα από τα νούμερα της Nielsen. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο όλα τα σενάρια αντικατάστασης που κατά καιρούς γράφονται ή ακούγονται δεν βρίσκουν κανένα ουσιαστικό έρεισμα. Το Mega δεν βλέπει στη Φαίη απλώς μια παρουσιάστρια, αλλά μια σταθερή πηγή εσόδων που απευθύνεται στο κοινό ακριβώς εκείνο που επιθυμούν οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι. Με λίγα λόγια, η Σκορδά μπορεί να μη φέρνει υψηλά ποσοστά, όμως φέρνει πολύ χρήμα, και αυτό αρκεί για να κρατήσει σταθερά τη θέση της. Όσο το ταμείο γεμίζει, η καρέκλα της δεν τρίζει, όσο κι αν «κλαίνε» οι μετρήσεις τηλεθέασης.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: