
Νέα τραγωδία στη Χώρα μας: Νεκρή 29χρονη μετά τον τοκετό – Οι πρώτες πληροφορίες
Νέα τραγωδία συγκλονίζει τη χώρα, καθώς μία 29χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν αμέσως μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά. Το περιστατικό έρχεται μόλις λίγες ημέρες μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη, προκαλώντας έντονο προβληματισμό.
Ακατάσχετη αιμορραγία μετά τον τοκετό
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η 29χρονη παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία αμέσως μετά τη γέννα. Οι γιατροί προχώρησαν άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, ωστόσο κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή της στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η νεαρή μητέρα δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή και υπέκυψε στις επιπλοκές που προέκυψαν μετά τον τοκετό.
Η 29χρονη είχε μόλις φέρει στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της οικογένειας, καθώς ήταν ήδη μητέρα ενός 8χρονου αγοριού.
Σύμφωνα με μαρτυρία φίλης της, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, ενώ όλα έδειχναν πως θα γεννούσε φυσιολογικά. Παράλληλα, οι αρμόδιες Αρχές εξετάζουν πλέον το ενδεχόμενο ύπαρξης ιατρικών ευθυνών.
Νέο σοκ μετά την τραγωδία στη Μυτιλήνη
Η νέα αυτή απώλεια έρχεται να προστεθεί στην υπόθεση της 36χρονης γιατρού Μάγδας Πασβούρη, η οποία έχασε επίσης τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό, βυθίζοντας στο πένθος την τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης.
Η εκλιπούσα υπηρετούσε στη Μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Βοστάνειου Νοσοκομείου και είχε αφήσει πίσω της το νεογέννητο παιδί της. Συνάδελφοι, φίλοι και πολίτες κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με υψηλό αίσθημα ευθύνης, επαγγελματισμό και προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

«Μου έσωσε τη ζωή»
Ανάμεσα στις μαρτυρίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας ξεχωρίζει εκείνη του Νίκου Σερεσλή, ο οποίος περιέγραψε πως η γιατρός ήταν εκείνη που διέγνωσε εγκαίρως σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα, ζητώντας επιπλέον εξέταση τροπονίνης, παρότι οι πρώτες εξετάσεις δεν έδειχναν κάτι ανησυχητικό.
Όπως εξήγησε, χάρη στην επιμονή της διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί έμφραγμα, γεγονός που οδήγησε στην άμεση νοσηλεία και την τοποθέτηση stent.
«Πιστεύω πραγματικά ότι μου έσωσε τη ζωή», ανέφερε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας τη βαθιά ευγνωμοσύνη του για την 36χρονη γιατρό.
Παράλληλα, άνθρωποι που γνώριζαν τη Μάγδα Πασβούρη μιλούν για μια εξαιρετική επιστήμονα και έναν ιδιαίτερα αγαπητό άνθρωπο, τονίζοντας πως όσοι τη συναντούσαν στο νοσοκομείο έφευγαν πάντα με τα καλύτερα λόγια, ενώ δηλώνουν συντετριμμένοι από την απώλειά της.
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
Γωγώ Μαστροκώστα: Το υπέρογκο χρηματικό ποσό που τους “έφαγε” ο καρκίνος όλα τα χρόνια
-
Στο πένθος ο Μυλοπόταμος για τον αιφνίδιο θάνατο 32χρονου – Τον βρήκε ο πατέρας του
-
Πότε Αλλάζουν οι τιμές στα πρατήρια – Δυστυχώς… Δείτε Τι θα πληρώνουμε για βενζίνη και πετρέλαιο