Η τραγική ιστορία μιας 35χρονης μητέρας που πέθανε λίγες ώρες μετά τη γέννα της έχει προκαλέσει σοκ στην ελληνική κοινωνία. Ο σύζυγός της, συντετριμμένος από την απώλεια, καταγγέλλει σοβαρές παραλείψεις από την ιατρική ομάδα του Νοσοκομείου Λιβαδειάς, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τις συνθήκες της νοσηλείας και τη φροντίδα που
ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΚ: Δείτε τι έκαναν οι γιατροί στην 35χρονη που πέθανε μετά τη γέννηση του παιδιού της και εξόργισαν τον σύζυγο της
Συγκλονιστικές είναι οι εξελίξεις γύρω από την ανείπωτη τραγωδία που έχει παγώσει το πανελλήνιο, με τον θάνατο μιας 35χρονης μητέρας (της Βιοσάνα) λίγες ώρες μετά τον τοκετό στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς. Ο τραγικός σύζυγος της άτυχης γυναίκας, εμφανώς συντετριμμένος, σπάει τη σιωπή του και προχωρά σε σοβαρές καταγγελίες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της η σύντροφός του, αφήνοντας πίσω της δύο παιδιά.
«Μου έλεγαν ότι όλα πάνε καλά, ενώ της αφαιρούσαν τη μήτρα»
Ο χαροκαμμένος πατέρας περιγράφει τις δραματικές ώρες της αναμονής στο νοσοκομείο, καταγγέλλοντας πλήρη έλλειψη ενημέρωσης από την πλευρά των γιατρών. Όπως αποκαλύπτει, η σύζυγός του εισήχθη για έναν προγραμματισμένο τοκετό και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι. Ωστόσο, τα πράγματα πήραν γρήγορα εφιαλτική τροπή λόγω ακατάσχετης εσωτερικής αιμορραγίας.
«Στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς μου έλεγαν “πάνε όλα καλά, μην ανησυχείς”. Δεν μου είχαν δώσει την παραμικρή αφορμή για να ανησυχώ. Μου έφεραν το μωρό και μου είπαν ότι υπήρξε μια απλή αιμορραγία που αντιμετωπίστηκε», δηλώνει συγκλονισμένος.
Η σκληρή αλήθεια όμως ήταν τελείως διαφορετική. «Ξαφνικά φεύγουμε για το Θριάσιο και στις τρεις η ώρα το μεσημέρι μαθαίνω ότι στη Λιβαδειά της είχαν αφαιρέσει τη μήτρα! Την είχαν αφαιρέσει χωρίς εγώ να ξέρω απολύτως τίποτα. Να περιμένω από τις επτά το πρωί μέχρι τις τρεις το μεσημέρι με το παιδί στην αγκαλιά και να μην γνωρίζω τι συμβαίνει», ξεσπά ο ίδιος.
Μια απόλυτα φυσιολογική εγκυμοσύνη χωρίς προβλήματα
Ο σύζυγος ξεκαθαρίζει πως η 35χρονη δεν αντιμετώπιζε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της έκανε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, οι οποίες ήταν πάντα φυσιολογικές. «Πήγε η γυναίκα να γεννήσει φυσιολογικά, όπως όλες. Δεν είχε λεφτά η γυναίκα, πήγε στο δημόσιο να γεννήσει. Ότι πρέπει να πεθάνεις όταν θα γεννήσεις και να μη σε προσέξουνε;», αναρωτιέται γεμάτος οργή και παράπονο.
Το σπαρακτικό μήνυμα και η υπόσχεση για δικαιοσύνη
Η κατάσταση της άτυχης μητέρας επιδεινώθηκε ραγδαία, καθώς υπέστη σηπτικό σοκ. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών στο Θριάσιο Νοσοκομείο όπου διακομίστηκε εσπευσμένα, η 35χρονη άφησε την τελευταία της πνοή περίπου 12 ώρες αργότερα, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και ένα ακόμη παιδί, ηλικίας 8 ετών, που περίμενε στο σπίτι τη μητέρα του με το νέο του αδελφάκι.
Σε μια ανάρτηση που ραγίζει καρδιές, ο σύζυγός της την αποχαιρέτησε δημόσια, δίνοντας μια ιερή υπόσχεση: «Μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ… Θα σταθώ δίπλα στα δύο μας αγγελούδια σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Και σου υπόσχομαι ακόμα κάτι: Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια. Αν έγινε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα το πάω μέχρι το τέλος για να αποδοθεί δικαιοσύνη».
Για το τραγικό συμβάν έχει ήδη διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς, προκειμένου να χυθεί άπλετο φως στις συνθήκες της τραγωδίας. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για το δεύτερο παρόμοιο περιστατικό θανάτου νέας μητέρας μετά από τοκετό μέσα σε ελάχιστα εικοσιτετράωρα, μετά τον πρόσφατο χαμό της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη.
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
Βρέθηκε νεκρή η οικογένεια του πρώην παίκτη του Ατρομήτου Λούκας Τρέχο από τον φονικό σεισμό στη Βενεζουέλα
-
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους – Πληροφορίες για νεκρούς και τραυματίες
-
Χαμός νεαρού σε μοιραίο τροχαίο στα Τρίκαλα