Πρόκληση! Απόκτησε σφιχτά μπράτσα και κοιλιακούς- πέτρα με μία μόνο άσκηση!

Η σανίδα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση που μπορεί να γυμνάσει όλο το σώμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να σφίξεις χέρια και κοιλιά είναι σανίδα για 5 λεπτά. Επειδή, όμως, είναι βαρετό κάτι τέτοιο, δες πώς μπορείς να εμπλουτίσεις την σανίδα σου με άλλες παρόμοιες ασκήσεις.


Ξεκίνα με την σανίδα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σταθείς στις παλάμες και στις μύτες των ποδιών σου με τις παλάμες σου να βρίσκονται στο ύψος των ώμων σου.

g1

Συνέχισε με πλαϊνή σανίδα στηριζόμενη στο δεξί σου χέρι και πόδι και σηκώνοντας το αριστερό σου πόδι ψηλά. Κάνε το ίδιο από την άλλη μεριά.

g2

Έπειτα έρχεται η ανάποδη σανίδα όπου στηρίζεσαι στις παλάμες σου και στις φτέρνες σου.

g3

Ολοκληρώνεις με την σανίδα στους αγκώνες. Το μόνο που αλλάζει από την κλασική σανίδα είναι ότι αυτή τη φορά δεν ακουμπάς στις παλάμες σου αλλά στους αγκώνες σου.

g4

 

[ads2]
Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
Loading...