7 Καταπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο Σώμα σας αν Αρχίσετε να κάνετε την άσκηση «Σανίδα» κάθε μέρα!


Η «σανίδα», ή αλλιώς plank, είναι από τις ασκήσεις που χρησιμοποιείτε το βάρος του σώματός σας. Είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε, επειδή απαιτεί λίγο χρόνο και μπορείτε να έχετε εκπληκτικά αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.


Λοιπόν, τι ακριβώς θα συμβεί αν κάνετε αυτή την άσκηση κάθε μέρα;

1. Θα βελτιωθεί η στάση του κορμού σας και η απόδοσή σας
Η «σανίδα» είναι ιδανική άσκηση για τους κοιλιακούς μυς ακριβώς επειδή ασκεί όλες τις μεγάλες ομάδες των μυών του κορμού μας, συμπεριλαμβανομένης της εγκάρσιου, την κοιλιακού ορθού, των εξωτερικών πλάγιων μυών και τους γλουτούς. Είναι σημαντικό να ενισχύσουμε όλες τις ομάδες μυών, γιατί η κάθε μία εξυπηρετεί τον δικό της σκοπό.

  • Γυμνάζοντας την εγκάρσιο, μπορούμε να σηκώνουμε περισσότερα βάρη.
  • Γυμνάζοντας τους κοιλιακούς, μπορούμε να αυξήσουμε την απόδοσή μας.
  • Γυμνάζοντας τους πλάγιους κοιλιακούς, μπορούμε να βελτιώσουμε της ικανότητα για σταθερή πλευρική κάμψη και συστροφή της μέσης.
  • Γυμνάζοντας τους γλουτούς, έχουμε καλύτερη στήριξη της μέσης και φυσικά έναν καλοφτιαγμένο πισιvό.

2. Μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού στην πλάτη και στη σπονδυλική στήλη
Αυτή η άσκηση σας επιτρέπει να χτίσετε τους μυς σας χωρίς να δέχεται πολλή πίεση η σπονδυλική στήλη ή τα ισχία σας. Όχι μόνο μειώνει σημαντικά τον πόνο στην πλάτη, αλλά επίσης ενισχύει τους μυς σας και εξασφαλίζει καλή υποστήριξη για ολόκληρη την πλάτη σας, ειδικά στην άνω περιοχή.

3. Θα ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας
Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να κάψετε περισσότερες θερμίδες από τις κλασσικές ασκήσεις, όπως οι κοιλιακοί ή τα καθίσματα. Μέρα με τη μέρα θα καίτε πιο πολλή ενέργεια ακόμα και αν κάνετε καθιστική ζωή. Επίσης, όχι απλά θα βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας, αλλά θα καταφέρετε να κρατάτε τον μεταβολικό σας ρυθμό υψηλό όλη την ημέρα.



4. Θα βελτιώσετε σημαντικά τη στάση του σώματός σας
Μέσω της ενίσχυσης του κορμού σας, θα είστε σε θέση να διατηρήσετε τη σωστή στάση του σώματος ανά πάσα στιγμή, επειδή οι μύες στην κοιλιά έχουν βαθιά επίδραση στη συνολική κατάσταση του αυχένα, τους ώμους, το στήθος και τη πλάτη.

5. Θα βελτιώσετε τη συνολική ισορροπία σας
Έχετε προσπαθήσει να σταθείτε στο ένα πόδι και δεν να κρατηθείτε όρθιοι για περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα; Αυτό συμβαίνει γιατί οι κοιλιακοί σας μυς δεν είναι αρκετά δυνατοί για να σας δώσουν την ισορροπία που χρειάζεστε. Μέσω της βελτίωσης της ισορροπίας σας, κάνοντας πλευρικές σανίδες και σανίδες με επεκτάσεις, θα τονώσετε τις επιδόσεις σας σε κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα.

6. Θα γίνετε πιο ευέλικτοι από ποτέ
Με την «σανίδα» ενεργοποιείτε όλους τους οπίσθιους μυς – τους ώμους, τις ωμοπλάτες και την κλείδα – ενώ ενεργοποιείτε επίσης τις καμάρες και τα δάχτυλα των ποδιών σας. Με τις πλευρικές σανίδες μπορείτε επίσης να δουλέψετε τους πλάγιους μυς.

7. Θα σας βοηθήσει και ψυχικά
Ενεργοποιεί μυϊκές ομάδες που συμβάλλουν στο στρες και την ένταση στο σώμα. Βοηθά τους μυς που στρεσάρονται κατα τη διάρκεια της ημέρας να χαλαρώσουν. Μπορεί επίσης να ηρεμήσει το μυαλό, αλλά και να αντιμετωπίσει το άγχος και τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

Credits: Bright Side






[ads2]
Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
Loading...