Η Επιστήμη Μίλησε: Δείτε τις 5 ευεργετικές ιδιότητες που έχει το SEX στην Υγεία μας!


Θέλετε να είστε γυμνασμένοι, να καθαρίσει η επιδερμίδα σας, να βελτιώσετε τη λειτουργία της καρδιάς και είστε πιο ευδιάθετοι; Τότε κάντε περισσότερο σeξ. 

Διαφ.
Loading...

Αυτή τη συμβουλή δίνουν ειδικοί στο Πανεπιστήμιο Curtin.

Σύμφωνα με νέα ανάλυση μιας μελέτης για την σeξουαλική υγεία, οι ερευνητές ισχυρίζονται ότι το συναινετικό σeξ απελευθερώνει σημαντικές ορμόνες που βελτιώνουν τη σωματική και πνευματική ευεξία.

1

Ζωτικής σημασίας σε αυτή την ενίσχυση υγείας είναι το αίσθημα εμπιστοσύνης, αγάπης, και τρυφερότητας που νιώθει ο σύντροφος μέσα στη σχέση.

Οι ορμόνες που απελευθερώνονται βοηθούν στη μείωση του άγχους, και οι ενδορφίνες δρουν ως φυσικό αντι-καταθλιπτικό.

“Και εδώ υπάρχει η δράση της οξυτοκίνης, της ορμόνης της αγάπης, που βοηθά να αναπτυχθούν αισθήματα αγάπης και εμπιστοσύνης ανάμεσα στα άτομα,” δηλώνει ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Kevin Netto

Καθαρίζει την επιδερμίδα

Το αίσθημα αγάπης και τρυφερότητας προκαλεί την απελευθέρωση δύο πραγμάτων: ενδορφινών (νευροδιαβιβαστής) και σεροτονίνης (ορμόνη). Και τα δύο κάνουν θαύματα στην επιδερμίδα.
2

Οι ενδορφίνες προκαλούν την ανάπτυξη νέων δερματικών κυττάρων και φυσικού κολλαγόνου, ελαχιστοποιώντας τις ρυτίδες και τις ουλές ακμής.

Ενεργοποιούν επίσης την απελευθέρωση ενός αντισώματος που ονομάζεται ανοσοσφαιρίνη Α, η οποία αντιμετωπίζει τα σπυράκι, το έκζεμα, την ψωρίαση και την ακμή.

Και η εφίδρωση από τους πόρους του προσώπου – πριν από ένα καλό ντους – είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απομακρύνετε τυχόν βακτήρια που συσσωρεύονται στο δέρμα σας.

Γυμναστική

«Έχει ακριβώς τα ίδια οφέλη με την αερόβια γυμναστική, και όλοι πρέπει να γυμναζόμαστε μισή ή μια ώρα καθημερινά. Και αν το σeξ πιάνεται ως γυμναστική, τότε είναι ακόμα καλύτερα,»  δηλώνει ο καθηγητής Kevin Netto, διευθυντής έρευνας στη Σχολή Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Curtin.

Μισή ώρα σeξ καίει κατά μέσο όρο 70-100 θερμίδες, σύμφωνα με μια μελέτη του 2013 του Πανεπιστημίου του Κεμπέκ.


 

3

Βοηθάει την καρδιά

Αυτή η σωματική δραστηριότητα θα αυξήσει το ρυθμό της καρδιάς σας. Ισοδυναμεί με περίπου 23 λεπτά ποδηλασίας μέτριας έντασης, ή με 15 λεπτά μέτριας έντασης κολύμβηση.

Ενώ αυτό δεν καλύπτει το ημερήσιο όριο γυμναστικής, πλησιάζει την συνιστώμενη ημερήσια σωματική δραστηριότητα που προτείνει η Αμερικάνικη Ένωση για την Καρδιά.

Η Αμερικάνικη Ένωση λέει ότι για τη καλή καρδιαγγειακή υγεία, χρειαζόμαστε τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα για τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα.

Ηρεμεί το πνεύμα

Η σεροτονίνη, που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια ενός οργασμού, χαρίζει ένα κύμα ευτυχίας, ηρεμώντας τυχόν αισθήματα άγχους.

Εκτός από αυτή τη χημική απελευθέρωση, ο καθηγητής Tilley δηλώνει ότι σε μια συναινετική σεξουαλική σχέση λειτουργεί ως φυσικό αντικαταθλιπτικό.

«Αυτά τα αισθήματα είναι πιθανό να αυξήσουν την αίσθηση μας για το ποιοι είμαστε και ως εκ τούτου την αυτοεκτίμησή μας, και γενικότερα να βελτιωθεί η διάθεση μας.»

Αλλά προειδοποιεί ότι το σeξ πρέπει να είναι συναινετικό και θετικό για να καρπωθούν τα οφέλη για την σωματική και ψυχική υγεία. Οποιαδήποτε άλλη κατάσταση θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Αν είστε άντρας, κοιμηθείτε ήρεμα

Όταν έχουμε οργασμό, το σώμα μας παράγει μια ορμόνη που καλείται προλακτίνη, που μας κάνει να νιώθουμε νύστα. Οι άντρες παράγουν περισσότερη προλακτίνη από τις γυναίκες.

4

Στην πραγματικότητα, όταν οι άντρες εκσπερματώνουν, ο εγκέφαλός τους απελευθερώνει χημικές ουσίες, πολλές από τις οποίες προκαλούν ύπνο. Αυτές περιλαμβάνουν τη νορεπινεφρίνη, τη σεροτονίνη, την οξυτοκίνη, τη βασοπρεσίνη, και την προλακτίνη.

Credit: dailymail.co.uk







[ads2]
Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
Loading...