Τι συμβαίνει στον Οργανισμό μας όταν ΔΕΝ κοιμόμαστε σωστά; Δείτε τις Αρνητικές επιπτώσεις για την Υγεία μας!


Δεν είναι μυστικό ότι ένας καλός βραδινός ύπνος είναι το κλειδί για ευεξία και καλή υγεία. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι 8 ώρες ύπνου είναι αυτό που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός, ενώ υπάρχει και μια μερίδα ατόμων που θεωρούν ότι 6 ώρες ύπνου είναι αρκετοί.

Διαφ.
Loading...

Έτσι αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας τα αποτελέσματα ενός πρόσφατου πειράματος, που έριξε λίγο φως στις αρνητικές συνέπειες όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά.

Η Sarah Chalmers είναι μια 46χρονη γυναίκα από το Ηνωμένο Βασίλειο, που πρόσφατα έλαβε μέρος σε ένα πείραμα στέρησης ύπνου. Ο στόχος της έρευνας ήταν να αναδειχθούν οι συνέπειες της έλλειψης επαρκούς ύπνου. Στην αρχή του πειράματος, οι επιστήμονες ανέλυσαν την κατάσταση του δέρματος της Sarah με τη βοήθεια ενός μηχανήματος που σάρωσε το πρόσωπό της. Στο τέλος του πειράματος, οι πόροι της είχαν διπλασιαστεί σε μέγεθος και το δέρμα της φαινόταν πρησμένο και κοκκινωπό.

’Έδειχνα πιο μεγάλη από όσο πραγματικά είμαι. Τα μάτια μου είχαν μαύρους κύκλους, η επιδερμίδα μου ήταν σε κακή κατάσταση και οι πόροι μου είχαν μεγεθυνθεί τόσο που τους έβλεπα από απόσταση, Επιπλέον, άρχισαν να εμφανίζονται σπυράκια στο πιγούνι μου. Κουραζόμουν γρήγορα και ήμουν νευρική. Μισούσα να βλέπω την αντανάκλασή μου,’ αναφέρει η Sarah.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του πειράματος, η Sarah κοιμόταν όχι παραπάνω από 4 ώρες το βράδυ (από τις 2 π.μ. μέχρι τις 6 π.μ.). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δήλωσε ότι δεν ένιωθε κουρασμένη, αλλά ταυτόχρονα ένιωθε ότι δεν είχε ξεκουραστεί καθόλου. ’Κατά τις 3 το μεσημέρι είχα ένα περίεργο αίσθημα, σαν να ήμουν μετά από πονοκέφαλος από μεθύσι.’



Στο δεύτερο μέρος του πειράματος, η Sarah κοιμόταν 5,5-6 ώρες το βράδυ για μια εβδομάδα. Στη μέση της εβδομάδας παρατήρησε κάποιες αλλαγές. Άρχισε να νιώθει περισσότερο κουρασμένη και άρχισε να τρώει γλυκά για να συντηρεί την ενέργειά της.

21
Η Sarah Chalmers μετά από 6 ώρες ύπνου.

Οι γιατροί εξήγησαν αυτές τις αλλαγές: ’Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε παραγωγή κορτιζόλης, μιας ορμόνης του στρες. Αυτό κάνει το άτομο πιο ευέξαπτο. Η έλλειψη ύπνου ενεργοποιεί και τους σμηγματογόνους αδένες, που οδηγεί σε δερματικά προβλήματα. Η έλλειψη βραδινής ξεκούρασης επίσης σταματάει την παραγωγή ορμονών ανάπτυξης, που επαναφέρουν τα συστήματα του οργανισμού στα βέλτιστα επίπεδα.’

Το τελικό στάδιο του πειράματος περιλάμβανε την επαναφορά κανονικού προγράμματος ύπνου. Η Sarah κοιμόταν για 8 ώρες κάθε βράδυ και τα θετικά αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν. Μέσα σε μια εβδομάδα, τα δερματικά προβλήματα της Sarah εξαφανίστηκαν και έγινε λιγότερο ευέξαπτη.

22
Η Sarah Chalmers μετά από 8 ώρες ύπνου.

Credit: brightside.me







[ads2]
Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
Loading...