Όσο εσύ κοιμάσαι: Το εύκολο κόλπο για να χάσεις κιλά στον ύπνο σοu, με μια μόvο κίνηση

August 11, 2022

Όσο εσύ κοιμάσαι: Το εύκολο κόλπο για να χάσεις κιλά στον ύπνο σοu, με μια μόvο κίνηση


Όσο κοιμάσαι με κλειστό φως η τύχη σου δουλεύει θέλει να σου πει η παρακάτω μελέτη που δείχνει ότι μπορείς να χάσεις κιλά στον ύπνο σου.

Με αυξημένο κίνδυνο ενίσχυσης του σωματικού βάρους και παχυσαρκίας απειλούνται όσες διατηρούν αναμμένο φως την ώρα του ύπνου, σύμφωνα με νέα ιατρική μελέτη.

Όσες γυναίκες κοιμούνται με την τηλεόραση αναμμένη ή με φως στο δωμάτιό τους μπορεί να παχύνουν κατά πέντε κιλά σε διάστημα πέντε ετών, σύμφωνα με τη μελέτη. «Οι πιθανότητες ενίσχυσης του βάρους είναι 17%, ενώ 22% κινδυνεύουν να γίνουν υπέρβαρες και 33% να γίνουν παχύσαρκες», σημειώνει η συντάκτρια της μελέτης.

Ντέιλ Σάντλερ στο Εθνικό Ινστιτούτο Επιστημών Υγείας, στη Βόρεια Καρολίνα. Η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα 43.722 γυναικών ηλικίας 35 έως 74 ετών. «Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν επιδημία παχυσαρκίας, ενώ οι συστάσεις μας για αντιμετώπιση του φαινομένου είναι δύσκολες για τους πάσχοντες. Κανείς δεν θέλει να ακολουθήσει καλύτερη δίαιτα και να ασκείται περισσότερο. Το να σβήνεις όμως το φως είναι εύκολο», λέει η δρ Σάντλερ.


Διαφ.
Τι πpέπει να κάνοuμε για ποιοτικότερο ύπνοΗ νέα έρευνα συστήνει την αφαίρεση τηλεοράσεων και άλλων τεχνολογικών μέσων από το υπνοδωμάτιο για την επίτευξη απρόσκοπτου ύπνου. «Όπως επισημαίνουν οι συντάκτες της μελέτη...



Όσο κοιμάσαι με κλειστό φως η τύχη σου δουλεύει θέλει να σου πει η παρακάτω μελέτη που δείχνει ότι μπορείς να χάσεις κιλά στον ύπνο σου.

Με αυξημένο κίνδυνο ενίσχυσης του σωματικού βάρους και παχυσαρκίας απειλούνται όσες διατηρούν αναμμένο φως την ώρα του ύπνου, σύμφωνα με νέα ιατρική μελέτη.

Όσες γυναίκες κοιμούνται με την τηλεόραση αναμμένη ή με φως στο δωμάτιό τους μπορεί να παχύνουν κατά πέντε κιλά σε διάστημα πέντε ετών, σύμφωνα με τη μελέτη. «Οι πιθανότητες ενίσχυσης του βάρους είναι 17%, ενώ 22% κινδυνεύουν να γίνουν υπέρβαρες και 33% να γίνουν παχύσαρκες», σημειώνει η συντάκτρια της μελέτης.

Ντέιλ Σάντλερ στο Εθνικό Ινστιτούτο Επιστημών Υγείας, στη Βόρεια Καρολίνα. Η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα 43.722 γυναικών ηλικίας 35 έως 74 ετών. «Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν επιδημία παχυσαρκίας, ενώ οι συστάσεις μας για αντιμετώπιση του φαινομένου είναι δύσκολες για τους πάσχοντες. Κανείς δεν θέλει να ακολουθήσει καλύτερη δίαιτα και να ασκείται περισσότερο. Το να σβήνεις όμως το φως είναι εύκολο», λέει η δρ Σάντλερ.

Τι πρέπει να κάνουμε για ποιοτικότερο ύπνο

Η νέα έρευνα συστήνει την αφαίρεση τηλεοράσεων και άλλων τεχνολογικών μέσων από το υπνοδωμάτιο για την επίτευξη απρόσκοπτου ύπνου. «Όπως επισημαίνουν οι συντάκτες της μελέτης, δεν μπορούμε να συνδέσουμε ευθέως το φως στο δωμάτιο τη νύχτα με το πάχος. Το πόρισμα όμως αποτελεί ένα βήμα προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς μας δείχνει ότι πρέπει να σεβόμαστε τον ύπνο μας δημιουργώντας περιβάλλον στερούμενο οπτικών ερεθισμάτων, όπως είναι το φως», λέει ο δρ Ναθάνιελ Ουότσον, καθηγητής νευρολογίας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον στο Σιάτλ.

Από τη μεριά του, ο καθηγητής Χρονοβιολογίας του Πανεπιστημίου του Σάρεϊ στη Βρετανία Μάλκολμ φον Σαντς, που δεν συμμετείχε στη μελέτη, λέει ότι το πόρισμα της έκθεσης είναι απολύτως λογικό. «Γνωρίζουμε ότι το φως αργά το βράδυ καθυστερεί το βιολογικό μας ρολόι. Γνωρίζουμε επίσης από πειράματα ότι το φως τη νύχτα επηρεάζει τον μεταβολισμό μας και είναι ικανό να προκαλέσει μεταβολικό σύνδρομο, με αυξημένη αρτηριακή πίεση, αυξημένο σάκχαρο και υψηλά επίπεδα χοληστερίνης. Τα νέα ερευνητικά δεδομένα ενισχύουν τις πεποιθήσεις μας ότι ο καλός ύπνος προϋποθέτει απουσία ηλεκτρονικών συσκευών και φωτός από το υπνοδωμάτιο εάν θέλουμε να αποφύγουμε την παχυσαρκία και άλλες ασθένειες», λέει ο δρ Φον Σαντς.


Πηγή
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Διαβάστε επίσης: