Η πιο ρεαλιστική προβολή ταινίας: Παρακολουθούσαν τον «Τιτανικό» σε 3D και η αίθουσα γέμισε με νερά (vid)

February 17, 2023
Μια απίστευτη στιγμή βίωσαν επισκέπτες ενός κινηματογράφου στην Βραζιλία. Την ώρα που παρακολουθούσαν τον «Τιτανικό» σε 3D, η αίθουσα γέμισε με νερά.

Ένα βίντεο TikTok έχει γίνει viral μετά την αποκάλυψη ενός θεατή του κινηματογράφου, ότι η αίθουσα είχε πλημμυρίσει κατά τη διάρκεια μιας 3D προβολής του «Τιτανικού».


Διαφ.

Ο Gabriel Campos, από το Ρίο ντε Τζανέιρο, ανέβασε στη σελίδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να μοιραστεί τα απίστευτα πλάνα με το νερό να πέφτει από το ταβάνι και τους πλημμυρισμένους διαδρόμους του κινηματογράφου.

@gablcampos A tecnologia do cinema está evoluindo cada vez mais ???????? #titanic #titanicmovie #cinepolis #cinema #filme #fy #fyp #tiktok #perrengue #naufrago #violinista #saogoncalo #saogoncalodadepressao @cinepolisbr @saogoncaloshopping ♬ My Heart Will Go On (Titanic) – Maliheh Saeedi & Faraz Taali

Η εμβληματική ταινία βγήκε ξανά στις αίθουσες για να γιορτάσει την 25η επέτειό της, αλλά δυστυχώς ο Gabriel έζησε μια πιο ρεαλιστική εμπειρία από ό,τι φανταζόταν. Το βίντεο έχει συγκεντρώσει 4,3 εκατομμύρια προβολές, σχεδόν 600.000 likes και 19.000 σχόλια.

Διασκεδάζοντας την κατάσταση ο Gabriel έγραψε στη λεζάντα του κλιπ: «Η τεχνολογία του κινηματογράφου εξελίσσεται όλο και περισσότερο». Καθώς το βίντεο παίζει με το στοιχειωτικό soundtrack του Τιτανικού, έγραψε: «Πήγα να δω τον Τιτανικό στον κινηματογράφο, αλλά ήταν πιο ρεαλιστικό απ’ ό,τι φανταζόμουν».

Τα αποσπάσματα δείχνουν νερό να πέφτει από το ταβάνι του θεάτρου και νερό να τρέχει από τα σκαλιά και τους διαδρόμους. Ο κόσμος του διαδικτύου όπως ήταν αναμενόμενο έσπευσε να σχολιάσει την μοναδική αυτή στιγμή. Έκανε πλάκα με την κατάσταση και αστειεύτηκε ότι ήταν μια «καθηλωτική εμπειρία».

Ένα άτομο έγραψε: «Όταν η ταινία αλληλεπιδρά με το κοινό είναι κάτι φανταστικό!». Ενώ κάποιος άλλος έγραψε: «Εμπειρία που δεν θα ξεχάσετε ποτέ, εντυπωσιασμένος που ο κινηματογράφος δίνει μια τέτοια σουρεαλιστική εμπειρία στους πελάτες».


Πηγή

Διαβάστε επίσης: