Κούκλα ηθοποιός, μητέρα 2 παιδιών: Η διάσημη σύζυγος του Γιώργου Χριστοδούλου & η σπάνια εμφάνιση του ζευγαριού
Ο Γιώργος Χριστοδούλου, που πρωταγωνιστεί στην σειρά “Ναυάγιο” του Mega, προσπαθεί να κρατάει την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, γι’ αυτό ελάχιστοι γνωρίζουν τη σύζυγό του, εξίσου ηθοποιό.
Πρόκειται για την Μαρία Προϊστάκη, η οποία έχει συμμετάσχει σε κινηματογραφικές ταινίες, αλλά και θεατρικές παραστάσεις.
Οι δυο ηθοποιοί είναι παντρεμένοι και έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, τα οποία ολοκλήρωσαν την ευτυχία τους.
Μάλιστα, έχουν συνεργαστεί στο πολυβραβευμένο έργο του Ολλανδού συγγραφέα Γιαν Ντε Χάρτογκ «Νυφικό Κρεβάτι».
Ο Γιώργος Χριστοδούλου λειτουργεί σαν ομάδα με τη σύζυγό του
Όπως είχε υπογραμμίσει στο παρελθόν ο Γιώργος Χριστοδούλου για τη σύζυγό του «με τη Μαρία νιώθω πως είμαστε και λειτουργούμε σαν ομάδα. Η Μαρία με έχει ξεμπλοκάρει σε ρόλους μου, μου έχει κάνει πρόβα και το ίδιο έχω κάνει κι εγώ σε εκείνη. Είμαστε μαζί κι όχι ο καθένας μόνος του».
Η σύζυγος του ηθοποιού αποφοίτησε με άριστα από τη Δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών, το 2015 και από τη Νομική σχολή Αθηνών.
Έχει συμμετάσχει ως ηθοποιός στις παραστάσεις “Το σκοτεινό σπίτι” του Νηλ Λαμπιούτ ( σκην.Χρήστος Λύγκας, ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, 2011), “Οικογένεια Τσέντσι” των Ιόλη Ανδρεάδη/ Άρη Ασπρούλη (σκην. Ιόλη Ανδρεάδη, ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης 2015-16), “YoungLear” των Ιόλη Ανδρεάδη/ Άρη Ασπρούλη (σκην.Ιόλη Ανδρεάδη, φεστιβάλ Αθηνών και θέατρο Θησείον, 2016), “η Δύναμη του Σκότους” του Λεβ Τολστόι (ομάδα Νάμα, Ελένη Σκότη , Σύγχρονο Θέατρο 2017-18), “Αγάπη” (σκην. Ηλίας Κουνέλας, ΔηΘεΠει, 2017) και “8’19”” (σκην. Στέλλα Μαγγανά, Θέατρο Μπιπ, 2018).
Επίσης έχει συμμετάσχει ως βοηθός σκηνοθέτη στις παραστάσεις “ο Μικρός Χίτλερ” του Άρνολντ Μπέρνφελντ (σκην. Γιώργος Χριστοδούλου, Γεράσιμος Μιχελής, Θέατρο του Νέου Κόσμου 2016-17 ) και “Αρίστος” (σκην. Γιώργος Παπαγεωργίου, Θέατρο του Νέου Κόσμου, 2018-19).
Στον κινηματογράφο, η Μαρία Προϊστάκη έχει παίξει στις ταινίες “το μάτι και το φρύδι” (σκην.Κωστής Χαραμουντάνης, 2016), “το τέρας κοιμάται” (σκην.Κωστής Χαραμουντάνης, 2017), “Kioku” (σκην.Κωστής Χαραμουντάνης, 2018) και “Κόστος Ευκαιρίας” (σκην.Παύλος Βαλσαμίδης, 2018).
Η σύζυγος του Γιώργου Χριστοδούλου
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Τράβα στο χωριό σου παλιάνθρωπε»: Σε δύσκολη θέση ο Γιώργος Χριστοδούλου, το βρίσιμο και η απάντησή του
Συνέντευξη στην εκπομπή «Γεια σου» έδωσε ο Γιώργος Χριστοδούλου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στον ρόλο του «Σταύρου» στην επιτυχημένη σειρά του Alpha, «Σασμός».
Αν και αρχικά ο Σταύρος παρουσιάστηκε στους τηλεθεατές ως καλοσυνάτος και ήρεμος άνθρωπος, όταν συνειδητοποίησε τι συμβαίνει με τα αισθήματα της Αργυρώς για τον Αστέρη, μεταμορφώθηκε σε έναν νευρικό, εκδικητικό και εμμονικό άντρα.
Ο ηθοποιός σχολίασε σχετικά: «Πιστεύω ότι ποτέ δεν υπήρξε ο Σταύρος αγαπητός στο τηλεοπτικό κοινό στην πραγματικότητα. Εγώ όμως απολαμβάνω τους αρνητικούς ρόλους και επειδή είχα το σύνδρομο του καλού παιδιού με ισορροπεί το να παίζω τέτοιους ρόλους. Η ανάγκη να είμαι αρεστός και αγαπητός ίσως να έπαιξε σημαντικό ρόλο γιατί αποφάσισα να γίνω ηθοποιός. Φυσικά κατάλαβα ότι το να είσαι ηθοποιός δεν σημαίνει ότι ο κόσμος θα σε αγαπάει σώνει και ντε. Αυτό που μας δίνει το κοινό δεν είναι σε καμία περίπτωση αγάπη αλλά κάτι εντελώς εφήμερο. Οι ηθοποιοί που επιδιώκουν να γίνουν αποδεκτοί και αγαπητοί μέσα από τη δουλειά τους δυστυχούν».
Στη συνέχεια, ο Γιώργος Χριστοδούλου είπε: «Η τηλεόραση σε αυτό το κομμάτι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Δηλαδή με βοήθησε να καταλάβω την πραγματική διάσταση των πραγμάτων. Τη μια στιγμή είμαι γαμ…ος και την άλλη στιγμή καλύτερα να μην υπήρχα. Είναι τόσο ρευστά τα πράγματα με τους ρόλους στην τηλεόραση. Για παράδειγμα, ένα μήνυμα υβριστικό που θα λάβω… βρίζει εμένα. Θέλω να πω ότι με βρίζει και δεν μου λέει κάτι που αφορά τον ρόλο μου. “Τράβα στο χωριό σου βρε παλιομαλ..α» μου γράφει. Δεν απαντώ όμως σε αυτά τα μηνύματα. Υπάρχει μια τάση του κόσμου τα τελευταία χρόνια προς κάτι ελληνικό. Νομίζω ότι η ελληνικότητα πουλάει στην τηλεόραση και ο Έλληνας θεατής έχει στραφεί λίγο προς τα πίσω για να κοιτάξει ποιος είναι και από που ήρθε. Στην πραγματικότητα βρισκόμαστε σε μια ταραχή και δεν υπάρχει διαύγεια. Ζούμε μια εποχή πολύ ρευστή».
Πηγή