Ξεκίνησε η έκπτωση στα Σούπερ Μάρκετ σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης – Ποια είναι

October 15, 2025
Ξεκινούν οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης – Δείτε ποια είναι

Τρέχουν στα Μάρκετ να γεμίσουν καλάθια οι Έλληνες: Διέρρευσε η λίστα με τα 2.000 προϊόντα που μπαίνουν σε έκπτωση – Ποια είναι


Διαφ.

Δείτε αναλυτικά όλα τα προϊόντα που μειώνονται

Ανακοινώθηκαν οι μειώσεις τιμών κατά μέσο όρο 8% σε 2.000 κωδικούς, εκ των οποίων 1.074 τρόφιμα, στα σούπερ μάρκετ όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος.

Διαφ.

Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει 1.074 κωδικούς που αφορούν τρόφιμα και 1.106 κωδικούς άλλων κατηγοριών προϊόντων, καλύπτοντας μεγάλο φάσμα της καθημερινής κατανάλωσης.

Διαφ.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται 120 κωδικοί για απορρυπαντικά, με μειώσεις από 5 έως 18%, 41 κωδικοί αλλαντικών με μείωση έως 30%, γαλακτοκομικά 5% έως 9%, είδη προσωπικής υγιεινής 5% έως 10%, κατεψυγμένα τρόφιμα 46 κωδικοί 5 έως 20%, 6 κωδικοί για καφέ 5% έως 8%, όσπρια 5 έως 7%, ρύζι 5% έως 13% και τυριά 5% έως 13%.

Διαφ.

Οι πίνακες του υπουργείου Ανάπτυξης με τις μειώσεις των τιμών

width=900

Διαφ.

width=900

width=900

width=900

width=900

width=900

width=900

width=900

width=900

Τάκης Θεοδωρικάκος: Δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο.

O υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης.

Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό.

Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων.

Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ.

Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια και όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.

Με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.

Μια μεταρρύθμιση που καλούμε όλη την κοινωνία και ασφαλώς και όλα τα κόμματα να τη στηρίξουν.

O Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε: Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ’ όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά.

Είναι μια συνεχής προσπάθεια της επιχειρηματικής κοινότητας, σε συνεργασία με την Πολιτεία και το Υπουργείο Ανάπτυξης, να μπορεί να προσφέρει προϊόντα σε άριστη ποιότητα και στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Και αυτό είναι μια συνεχής δέσμευση, παρά τις δυσκολίες που δημιουργούν η πληθωριστική κρίση, η ενεργειακή κρίση και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην επάρκεια τροφίμων διεθνώς.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: