
Μπέρδεμα φέτος με την Black Friday – Tέλη Οκτώβρη η μέρα των τεράστιων προσφορών – Δες πότε
Η αγορά παίρνει… φωτιά έναν μήνα πριν τη μεγάλη εκπτωτική γιορτή του Νοεμβρίου!
Μεγάλοι λιανέμποροι και αλυσίδες ηλεκτρονικών, ένδυσης και ειδών σπιτιού έχουν ήδη ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη Black Friday 2025, με τις πρώτες προσφορές να εμφανίζονται από τα μέσα Οκτωβρίου.
Όπως φαίνεται, η φετινή χρονιά θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας «Black Month» εποχής, καθώς οι έμποροι επιχειρούν να επεκτείνουν την περίοδο των εκπτώσεων, στοχεύοντας σε μεγαλύτερο μερίδιο από το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
Η αγορά «ζεσταίνεται» – Προσφορές από νωρίς για να τονωθεί η κατανάλωση
Μετά από ένα υποτονικό καλοκαίρι και συγκρατημένες πωλήσεις στα σχολικά είδη, οι επιχειρήσεις ελπίζουν ότι η φετινή φθινοπωρινή περίοδος θα τους αποφέρει την «ανάσα» που περίμεναν.
Αλυσίδες όπως το Πλαίσιο, τα Public, και μεγάλοι retailers ένδυσης, προγραμματίζουν εκπτώσεις-δόλωμα ήδη από τον Οκτώβριο, προκειμένου να δελεάσουν το κοινό και να το κρατήσουν «ζεστό» μέχρι τη μεγάλη ημέρα, την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025.
Η Black Friday μετατρέπεται έτσι σε «Black Season», με πολλούς να μιλούν για παρατεταμένο εκπτωτικό μήνα.
Πληθωρισμός και ακρίβεια «κόβουν» τη διάθεση – αλλά όχι το ενδιαφέρον
Παρά την αισιοδοξία της αγοράς, ο πληθωρισμός και οι αυξήσεις σε βασικά προϊόντα παραμένουν εμπόδιο.
Οι καταναλωτές εμφανίζονται προσεκτικοί και επιλεκτικοί, συγκρίνοντας τιμές και ψάχνοντας τις πραγματικά συμφέρουσες προσφορές.
Σύμφωνα με έρευνες της αγοράς, πάνω από 6 στους 10 δηλώνουν ότι θα αγοράσουν κάτι στη Black Friday, έστω κι αν πρόκειται για μικρότερης αξίας προϊόντα.
Το μέσο ποσό ανά απόδειξη αναμένεται να κινηθεί γύρω στα 100 ευρώ, με συνολικό τζίρο περίπου 300 εκατ. ευρώ — στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
Online και φυσικά καταστήματα στη μάχη – Έρχεται και η Cyber Monday
Η τεχνολογία και τα είδη σπιτιού θα έχουν, για άλλη μια χρονιά, την τιμητική τους, ενώ τα eshops αναμένεται να «ανατινάξουν» την αγορά με προσφορές που θα διαρκέσουν όλο το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.
Έρευνα της Klarna δείχνει ότι το 58% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τις αγορές του online, ωστόσο το 25% συνεχίζει να ψάχνει προσφορές στο διαδίκτυο αλλά να ψωνίζει σε φυσικά καταστήματα.
Και αμέσως μετά τη Black Friday, ακολουθεί η Cyber Monday, με νέες εκπτώσεις ειδικά για ηλεκτρονικά προϊόντα.
Επόμενος σταθμός: Χριστούγεννα και γιορτινή κατανάλωση
Η Black Friday παραδοσιακά ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη χριστουγεννιάτικη αγορά, καθώς πολλοί εκμεταλλεύονται τις εκπτώσεις για να αγοράσουν δώρα για τις γιορτές.
Σύμφωνα με το ΕΒΕΠ, 2 στους 10 καταναλωτές κάνουν τα χριστουγεννιάτικά τους ψώνια ήδη από τη Black Friday, επωφελούμενοι από τις προσφορές.
Η αγορά ευελπιστεί πως το φετινό φθινόπωρο θα φέρει ανάκαμψη και αυξημένη κατανάλωση, έπειτα από μια δύσκολη περίοδο με μειωμένα έσοδα και αυξημένα λειτουργικά κόστη.
Η Black Friday του 2025 φαίνεται πως θα ξεκινήσει… νωρίτερα από ποτέ. Οι καταναλωτές βρίσκονται σε αναμονή, οι επιχειρήσεις ακονίζουν τις στρατηγικές τους και ο Οκτώβριος υπόσχεται να γίνει ο νέος μήνας των προσφορών.
Πάρτε εντελώς δωρεάν δωροεπιταγή 20 ευρώ για σούπερ μάρκετ: Οι δικαιούχοι
Η Eurobank μοιράζει εντελώς δωρεάν μια δωροεπιταγή αξίας 20 ευρώ για αγορές σε σούπερ μάρκετ My Market, σε όσους ανοίξουν έναν νέο λογαριασμό Αποταμιεύω Τώρα μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου 2025.
Ο λογαριασμός Αποταμιεύω Τώρα έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει την αποταμίευση, προσφέροντας:
Μηνιαία απόδοση τόκων από το πρώτο ευρώ που καταθέτετε.
Συμμετοχή στην ετήσια κλήρωση για την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, όπου 100 τυχεροί κερδίζουν 50 ευρώ τον μήνα για έναν χρόνο.
Δωρεάν εισερχόμενα εμβάσματα από όλο τον κόσμο και σε όλα τα νομίσματα, έως και 31.12.2025.
Για να πάρετε τη δωροεπιταγή των 20 ευρώ:
- Ανοίγετε λογαριασμό μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking.
- Φροντίζετε το υπόλοιπο να είναι τουλάχιστον 300 ευρώ μέχρι τις 31/10/2025.
- Μετά την ολοκλήρωση της ενέργειας, θα λάβετε το κουπόνι σας με Viber ή SMS.
Σημαντικό: Ο λογαριασμός Αποταμιεύω Τώρα δεν είναι λογαριασμός πληρωμών. Χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αποταμίευση (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές στον ίδιο δικαιούχο). Για πληρωμές σε POS, e-shop και λογαριασμούς χρειάζεται ο Καθημερινός Λογαριασμός Plus.
Ανοίγει το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης σε όλη την Ελλάδα
Σε λίγο καιρό η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ανοίγει στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κατάστημα που έχει γίνει ποτέ.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η αδειοδοτική διαδικασία για το νέο εμπορικό πόλο του Σκλαβενίτη στο πρώην εργοστάσιο ΠΙΤΣΟΣ στο Ρέντη προχωρά κανονικά, καθώς εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου.
Ο Σκλαβενίτης πρόκειται να δημιουργήσει εκεί το πρώτο του mall και αναμένεται να σπάσει ταμεία.
Το project αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026 (ή αργότερα το 2027) και σηματοδοτεί την είσοδο του Σκλαβενίτη σε μορφές λιανικής τύπου mall.
Τπ έργο αναπτύσσεται σε οικόπεδα συνολικής έκτασης 71.545,07 m2 στην περιοχή «Ελαιώνας», Δ.Ε. Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη.
Συγκεκριμένα, το υφιστάμενο κτιριακό συγκρότημα αποτελείται από δεκαπέντε (15) κτίρια, έχει συνολική επιφάνεια 49.856,09 m2 και κατασκευάστηκε σταδιακά.
Οι νέες χρήσεις του κτιριακού συγκροτήματος θα περιλαμβάνουν υπεραγορά, χώρους εστίασης, γραφείων, παιδότοπου και αιθουσών πολλαπλών χρήσεων.
Ο χώρος του υπογείου θα περιλαμβάνει αποθήκες και χώρους Η/Μ εξοπλισμού.
Το ισόγειο θα φιλοξενεί χρήσεις, κυρίως υπεραγοράς και εστίασης και μεταξύ της υπεραγοράς και της εστίασης θα δημιουργηθεί ένα διαφώτιστο αίθριο.
Στον Α’ όροφο εγκαθίστανται τα γραφεία διοίκησης του νέου συγκροτήματος, καθώς και ένας παιδότοπος, ενώ στο ίδιο επίπεδο πρόκειται να εγκατασταθούν οι βοηθητικές χρήσεις των καταστημάτων του ισογείου.
Στον Β’ όροφο διαμορφώνονται οι αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, ενώ στον Γ’ όροφο, σε επικοινωνία με την απόληξη του Δώματος, θα εγκατασταθεί χώρος εστίασης.
Το συνολικό κτίσμα διαχωρίζεται στις εξής λειτουργικές ενότητες:
- Διώροφη υπεραγορά (κτίρια Κ4 & Κ5)
- Ισόγειους χώρους εστίασης και αναψυχής (κτίρια Κ1, Κ2, Κ3 & Κ5)
- Χώρους γραφείων (όροφος κτιρίων Κ1 & Κ2)
- Πολυώροφο κτίριο με αίθουσες συσκέψεων, πολλαπλών χρήσεων, εστιατόριο και roof garden (κτίριο Κ2)
- Κεντρικό διαφώτιστο χώρο πολλαπλών χρήσεων (κτίριο Κ3), για την εγκατάσταση εποχιακών λειτουργιών, όπως χριστουγεννιάτικη αγορά, εμπορικές εκθέσεις, καθιστικά, αναψυχή, καλλιτεχνικά δρώμενα κλπ.
Η συνολική επιφάνεια της νέας εγκατάστασης είναι 46.744,29 m2.
Για την κάλυψη των αναγκών στάθμευσης τόσο των εργαζόμενων όσο και των επισκεπτών προβλέπονται τρεις υπαίθριοι χώροι στάθμευσης, ένας επί του οικοπέδου του πρώην βιομηχανικού κτιρίου και άλλοι δύο σε όμορα οικόπεδα. Συνολικά προβλέπονται 788 θέσεις στάθμευσης, όπου οι 234 διαμορφώνονται για την εξυπηρέτηση του προσωπικού και οι 554 για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Σε όλους τους προβλεπόμενους χώρους στάθμευσης διαμορφώνονται θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ, σε ποσοστό 5% των προβλεπόμενων θέσεων στάθμευσης.
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
«Θα έρθουν να μας σώσουν»: Τι έλεγε στους φίλους της η Δέσποινα Βανδή, λίγα λεπτά πριν έρθει το περιπολικό να την πάρει
-
Χείμαρρος το Πρωινό κατά της Δέσποινας Βανδή μετά τα πλάνα μέσα στο περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ – «Ποια είσαι κυρία μου να μπεις στο περιπολικό;»
-
Θρήνος στην ελληνική ροκ σκηνή: Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Ψωμόπουλος των Magic de Spell