
ΣΕ ΣΟΚ – Το ποσοστό που σόκαρε τον Αλέξη Τσίπρα και το επιτελείο του
Αλέξης Τσίπρας: Οι επαφές με επιχειρηματίες και μιντιάρχες, οι χαμηλές μετρήσεις και το σχέδιο για το νέο του κόμμα
Σύμφωνα με δημοσίευμα του financenews.gr, ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας βρίσκεται σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας, προετοιμάζοντας σταδιακά την ίδρυση του νέου του πολιτικού φορέα. Παράλληλα, πραγματοποιεί επαφές με επιχειρηματίες, μιντιάρχες και πρόσωπα με επιρροή, αναζητώντας συμμαχίες που θα ενισχύσουν την πολιτική και επικοινωνιακή βάση του νέου εγχειρήματος.
Παρασκηνιακές επαφές και στόχος: ένα ισχυρό δίκτυο στήριξης
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ο Τσίπρας βλέπει πρόσωπα από τον επιχειρηματικό και μιντιακό χώρο, διερευνώντας ποιοι είναι πρόθυμοι να τον στηρίξουν. Οι συναντήσεις αυτές οργανώνονται μεθοδικά από το στενό του επιτελείο, το οποίο φέρεται να λειτουργεί πλέον ως «πυρήνας στρατηγικού σχεδιασμού».
Πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα δίκτυο προσώπων με κύρος, γνώση και επιρροή, με τον πρώην πρωθυπουργό να προσπαθεί να εξασφαλίσει σταθερές συμμαχίες πριν ανακοινώσει επίσημα το νέο πολιτικό του σχέδιο. Μεταξύ αυτών, φέρεται να υπάρχει και ένας επιχειρηματίας που θεωρείται στενός του σύμμαχος και «δε θα τον πουλούσε ποτέ».

Το σοκ των εσωτερικών μετρήσεων
Πίσω, ωστόσο, από τις παρασκηνιακές επαφές, κυριαρχεί έντονος προβληματισμός.
Οι εσωτερικές δημοσκοπήσεις που φτάνουν στο γραφείο του Τσίπρα δείχνουν πως το νέο του πολιτικό σχήμα κινείται μεταξύ 7% και 9%, ποσοστά που θεωρούνται χαμηλά για πρώην πρωθυπουργό με ευρεία αναγνωρισιμότητα.
Ακόμη πιο ανησυχητικό, σύμφωνα με το financenews.gr, είναι ότι δεν προσελκύει τους νέους, το κοινό που παλαιότερα αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά της εκλογικής του δύναμης.
Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά:
«Ο Τσίπρας δεν θεωρείται πια κάτι φρέσκο. Οι νέοι τον βλέπουν περισσότερο με περιέργεια παρά με ενθουσιασμό».
Οι πρώτοι συνεργάτες και τα γνωστά πρόσωπα
Στην ομάδα που ετοιμάζει το νέο πολιτικό project περιλαμβάνονται 41 πρόσωπα που ανακοινώθηκαν μέσω του Ινστιτούτου του.
Ξεχωρίζουν:
- Ο Κώστας Γιαβρόγλου στον τομέα της Παιδείας,
- Ο Γιώργος Χουλιαράκης, ο Δημήτρης Λιάκος και ο Φραγκίσκος Κουτεντάκης στα οικονομικά — πρόσωπα που είχαν κομβικό ρόλο την περίοδο της διακυβέρνησής του.
Το ερώτημα, ωστόσο, παραμένει αν αυτή η ομάδα μπορεί να πείσει για κάτι πραγματικά νέο ή αν παραπέμπει σε συνέχεια του παλιού ΣΥΡΙΖΑ.

Ο επικοινωνιακός χάρτης και οι συμμαχίες στα ΜΜΕ
Το financenews.gr αναφέρει ότι ο Τσίπρας επιδιώκει να διαμορφώσει νέο μιντιακό περιβάλλον, πέρα από την «Αυγή» και το «Κόκκινο».
Οι επαφές με ισχυρούς μιντιάρχες έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες, με προκαταρκτικές συμφωνίες να έχουν ήδη κλειστεί. Όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ:
«Με την Αυγή και το Κόκκινο δεν πας πουθενά».
Δεν αποκλείεται μάλιστα ορισμένα ΜΜΕ να συνταχθούν μαζί του είτε από την αρχή είτε σταδιακά, ανάλογα με το πώς θα κινηθεί η κοινή γνώμη μετά την επίσημη εξαγγελία του νέου κόμματος και την παρουσίαση του βιβλίου του.
Το μεγάλο ερώτημα
Το άρθρο του financenews.gr κλείνει με ένα αιχμηρό σχόλιο, υπογραμμίζοντας το παράδοξο που αντιμετωπίζει σήμερα ο Τσίπρας:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ που κάποτε μιλούσε για νοικοκύρεμα και διαφάνεια, τι έχει κάνει με τα δικά του κομματικά ΜΜΕ;»
Η φράση αυτή —σύμφωνα με τους συντάκτες— αποτυπώνει τον υπόγειο πόλεμο επιρροής που ήδη εξελίσσεται στα πολιτικά και μιντιακά παρασκήνια, λίγο πριν από τη μεγάλη επιστροφή του πρώην πρωθυπουργού στη δημόσια σκηνή.
Πηγή
Διαβάστε επίσης:
-
Έκτακτη εξέλιξη Φοινικούντα: Μόλις ανακοινώθηκε για την ανιψιά
-
«Το έκανα επειδή μού το ζητούσε»: Τι ισχυρίστηκε η 27χρονη που βίασε 11χρονο αγοράκι
-
Έκτακτη είδηση για Λάκη Γαβαλά, σoκ τι συνέβη