3 χρόνια & 20 επεμβάσεις μετά: Η Ιωάννα Παλιοσπύρου στο απόλυτο κοντινό, δείχνει το πρόσωπό της σήμερα & αποθεώνεται

August 16, 2023

3 χρόνια & 20 επεμβάσεις μετά: Η Ιωάννα Παλιοσπύρου στο απόλυτο κοντινό, δείχνει το πρόσωπό της σήμερα & αποθεώνεται


Διαφ.

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου έχει δημιουργήσει digital room στο Instagram και έκανε μια ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση στους ακόλουθους της.

Το κανάλι επικοινωνίας είναι η νέα δυνατότητα που προσφέρει το instagram και παρέχει έτσι έναν πιο στενό και ουσιαστικό τρόπο επικοινωνίας, αποκλειστικά με τους ακολούθους.

Έτσι, η Ιωάννα Παλιοσπύρου έφτιαξε το δικό της “δωμάτιο”, μιας και τα τελευταία τρία χρόνια, είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media, καθώς έχει το δικό της Podcast με τίτλο «Ιωάννα», ενώ έχει ιδρύσει και το δικό της ίδρυμα “Ioanna Paliospurou Foundation”, μια ελληνική κοινότητα για τους εγκαυματίες.

Το room της Ιωάννας Παλιοσπύρου

Το digital δωμάτιο που ονομάζεται “Ioanna’s place” αποτελεί πράγματι ένα μέρος αποδοχής, κατανόησης, αλληλεγγύης και γόνιμου διαδικτυακού μοιράσματος.

Εκεί, λοιπόν, κοινοποίησε και ένα πρόσφατο κοντινό του προσώπου της, στο οποίο μπορούμε να διακρίνουμε όλη τη φοβερή δουλειά που έχει κάνει την τριετία που μεσολάβησε από την επίθεση με βιτριόλι, που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Χαμογελαστή, χαρούμενη και ευδιάθετη, πόζαρε για ακόμη μια φορά σε κοντινή λήψη- πορτρέτο και απέδειξε πως όλα είναι δυνατά αρκεί να τα θελήσεις πολύ και να προσπαθήσεις γι’ αυτά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η podcaster μοιράζεται μια τόσο κοντινή λήψη του προσώπου της, αφού έχει κατά καιρούς κοινοποιήσει διάφορες φωτογραφίες στις οποίες μπορούμε να διακρίνουμε ξεκάθαρα την ταχύτατη ανάρρωσή της.

Τι θέλουν να βλέπουν οι ακόλουθοί της από την Ιωάννα Παλιοσπύρου

Στο πλαίσιο αυτού του νέου διαύλου επικοινωνίας που άνοιξε η Ιωάννα Παλιοσπύρου με τους ακόλουθούς της, ένιωσε την ανάγκη να ρωτήσει και τους ίδιους την άποψή τους ως προς το τι θα ήθελαν να βλέπουν από εκείνη στο Ioanna’s Place.

Στη δημοσκόπηση που έκανε, το μεγαλύτερο μέρος απάντησε «προσωπικό περιεχόμενο», ακολούθησε η επιλογή «όλα πιο πολύ» και έπειτα αυτή του κοινωνικού περιεχομένου.

Ιωάννα Παλιοσπύρου κανάλι επικοινωνίας

Ιωάννα Παλιοσπύρου κανάλι επικοινωνίας


Πηγή

Διαβάστε επίσης: