Πελάτης μαγαζιού πέταξε εσκεμμένα χνούδι στο τσάι του για να ζητήσει αποζημίωση (vid)

April 2, 2023
Ο πελάτης του καταστήματος προκάλεσε εσκεμμένα μια ρύπανση στο τσάι του, προκειμένου να ζητήσει αποζημίωση (βίντεο). Ο στόχος του ήταν να ζητήσει αποζημίωση αλλά όπως φάνηκε το σχέδιό του δεν ήταν και τόσο καλά οργανωμένο.

Έναν απίθανο τρόπο σκέφτηκε πελάτης εστιατορίου για να κάνει κακή κριτική και να ζητήσει αποζημίωση, όπως υπολόγισε χωρίς… την κάμερα ασφαλείας.


Διαφ.

Συγκεκριμένα, ένας άνδρας πήγε σε εστιατόριο στην περιοχή Bay Area του Σαν Φρανσίσκο, ενώ στην συνέχεια έκανε αρνητική κριτική. Έγραψε πως το κατάστημα πρέπει να ελεγχθεί για τους κανόνες υγιεινής του.

Μάλιστα συμπληρώνοντας την κριτική του, πρόσθεσε μια φωτογραφία με το τσάι του που φαινόταν να έχει χνούδι.

Το Υπουργείο Υγείας πρέπει να το ελέγξει αυτό, έγραψε ο άνδρας στην κριτική του. Ο ιδιοκτήτης του Tea Hut, του μαγαζιού δηλαδή, δημοσίευσε το βίντεο και την κριτική ενός αστεριού. Αυτός ο τύπος άφησε δύο κριτικές σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες. Ευτυχώς η κάμερα μας έπιασε τι έκανε σε αυτό το ποτό, ανήρτησε στο Instagram το Tea Hut.

Στην αρχή του βίντεο, ο άνδρας φαίνεται να κάθεται σε ένα τραπέζι μέσα στην καφετέρια και στην συνέχεια έβγαλε τα σκουπίδια από την τσέπη του και τα έβαλε στο ποτήρι του, όμως πριν το κάνει αυτό ήπιε αρκετές γουλιές.

Όπως φαίνεται στην συνέχεια, ο άγνωστος άνδρας φωτογράφισε την επιφάνεια του ποτηριού. Παρά την αρνητική κριτική, αρκετοί ήταν οι πελάτες του μαγαζιού που υποστήριξαν το αντίθετο.

Παράλληλα μετά την ανάρτηση του ίδιου του μαγαζιού και τον έλεγχο, η αρνητική κριτική κατέβηκε με το Tea Hut να ευχαριστεί τους πελάτες του για την στήριξη.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: