Την ακολουθούν όλες οι Ρωσίδες: Αuτή είναι η χημική δίαιτα που θα σε «στεγνώσει» – Ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής

June 8, 2022

Την ακολουθούν όλες οι Ρωσίδες: Αuτή είναι η χημική δίαιτα που θα σε «στεγνώσει» – Ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής


Χημική δίαιτα: Μπορεί η κακοκαιρία αυτή τη βδομάδα να έχει «χαλάσει» τα σχέδια σου για την παραλία, αλλά το ζεστό καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και οι βουτιές στην παραλία θα είναι ατελείωτες.

Ωστόσο, αν είσαι κι συ από εκείνους που θέλεις να αποκτήσεις ένα πιο «στεγνό» σώμα, θα μπορούσες να ρίξεις μια ματιά στη δίαιτα, η οποία ονομάζεται λανθασμένα «Ρωσική δίαιτα διαστήματος» καθώς είναι αμερικανική και ονομάστηκε έτσι λόγου του αμερικανικού μάρκετινγκ.

Πρόκειται για χημική δίαιτα με τους υποστηρικτές της να προειδοποιούν: «Για να επιτύχετε το στόχο σας πρέπει να ακολουθήσετε την δίαιτα αυτή αυστηρά και πειθαρχημένα. Η οποιαδήποτε παραλλαγή θα αλλοιώσει το αποτέλεσμα!».

Χημική δίαιτα: Ποιο το ημερήσιο πρόγραμμα διατροφήςΕιδικότερα:


Διαφ.
Ημέpα 1Πρωινό: ΚαφέςΜεσημεριανό: 2 αuγά (καλύτερα βραστά) και 1 ντομάταΔείπνο: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας* και πράσινη σαλάτα*



Χημική δίαιτα: Μπορεί η κακοκαιρία αυτή τη βδομάδα να έχει «χαλάσει» τα σχέδια σου για την παραλία, αλλά το ζεστό καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και οι βουτιές στην παραλία θα είναι ατελείωτες.

Ωστόσο, αν είσαι κι συ από εκείνους που θέλεις να αποκτήσεις ένα πιο «στεγνό» σώμα, θα μπορούσες να ρίξεις μια ματιά στη δίαιτα, η οποία ονομάζεται λανθασμένα «Ρωσική δίαιτα διαστήματος» καθώς είναι αμερικανική και ονομάστηκε έτσι λόγου του αμερικανικού μάρκετινγκ.

Πρόκειται για χημική δίαιτα με τους υποστηρικτές της να προειδοποιούν: «Για να επιτύχετε το στόχο σας πρέπει να ακολουθήσετε την δίαιτα αυτή αυστηρά και πειθαρχημένα. Η οποιαδήποτε παραλλαγή θα αλλοιώσει το αποτέλεσμα!».

Χημική δίαιτα: Ποιο το ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής

Ειδικότερα:

Ημέρα 1
Πρωινό: Καφές
Μεσημεριανό: 2 αυγά (καλύτερα βραστά) και 1 ντομάτα
Δείπνο: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας* και πράσινη σαλάτα*

Ημέρα 2
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στην τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας και πράσινη σαλάτα
Δείπνο: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν και 2,8 dl* γιαούρτι

Ημέρα 3
Πρωινό: Καφές και μια φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα)
Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα, 1 μανταρίνι και 1 ντομάτα
Δείπνο: 100 γραμμάρια ζαμπόν, φρουτοσαλάτα, 2 αυγά

δίαιτα

Ημέρα 4
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 150 γραμμάρια τυρί – κασέρι, 1 αυγό(καλύτερα βραστό), 1 καρότο
Δείπνο: Φρουτοσαλάτα και γιαούρτι

Ημέρα 5
Πρωινό: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν, 2,5 dl καρότα
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια μαγειρεμένο ψάρι, 1 ντομάτα
Δείπνο: Περίπου 250 γραμμάρια κόκκινου κρέατος
χημική δίαιτα

Ημέρα 6
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: 1/4 ψημένο κοτόπουλο και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι)
Δείπνο: Δύο αυγά, 2,8 dl ωμά καρότα

Ημέρα 7
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινου κρέατος* και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι
Δείπνο: Τίποτα που δεν υπερβαίνει τις 500 θερμίδες

Σημαντικές παρατηρήσεις

  • Κόκκινο κρέας: Όταν λέμε κόκκινο κρέας εννοούμε το βοοειδές, χοιρινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας. Τα πουλερικά ανήκουν στο άσπρο κρέας.
  • Πράσινη σαλάτα: Μια πράσινη σαλάτα μπορεί να αποτελείται από μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο, σέλινο και ότι άλλο σκούρο – πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να βρείτε.
  • 1dl = 100 ml και ένα φλιτζάνι = 250 ml


Πηγή
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Διαβάστε επίσης: